PORTES OBERTES 2023

03-02-2023

Enguany la Jornada de Portes Obertes es farà dimecres 1 de març, en dues sessions presencials.

Les famílies interessades a conèixer el centre, podreu escollir entre la sessió de les 15:05h i la sessió de les 17:15 h.

Totes dues sessions tindran el mateix contingut: una xerrada informativa i una visita a les instal·lacions del centre, tot i que, a la primera sessió també podreu veure com treballa el nostre alumnat, ja que està dins del nostre horari lectiu.

Per tal de poder participar a alguna de les dues sessions, cal comunicar-se amb la nostra escola mitjançant trucada telefònica o correu electrònic.

La previsió de calendari per a la presentació de sol·licituds de preinscripció al curs escolar 2023-2024 és del 6 al 20 de març ambdós inclosos.

Truqueu-nos: 93. 714. 78. 35 o escriviu-nos: escolamestrepla@xtec.cat

Us hi esperem!!