Embrossa't a l'Auditori

09-12-2019

El ProjectArt dedicat a Joan Brossa d’aquest curs 2019-2020 ha tingut com a acte final de tancament de projecte, l’espectacle “EMBROSSA’T” al qual els nostres alumnes van poder assistir el passat dijous 5 de desembre.

Des de P4 fins a sisè, els nens i nenes van gaudir d’aquesta obra basada en la poesia visual de Joan Brossa i van passar una hora plena de moments màgics, amb dansa, projeccions, efectes de llum...

Tot el públic, petits i grans van assistir embadalits a la sèrie de moviments coreogràfics, efectes visuals i trucs de màgia, que acompanyats d’una magnífica banda sonora, van complementar perfectament el desenvolupament de l’obra.

L’espectacle, ple d’elements familiars i significatius per als nostres alumnes, molts treballats a les aules, va ser impactant i va aconseguir ser el colofó perfecte per al nostre projecte.

Vídeo promocional Embrossa't