Acrosport 2019

22-05-2019

Enguany s’ha celebrat la quarta edició d’Acrosport amb les i els alumnes de 4t.

L’espectacle “Un quadrat en un món de rodons”, amb una durada de 45 minuts, s’ha realitzat en dues sessions; una al matí per l’alumnat i mestres de l’escola i l’altra a la tarda, a l’espai Tolrà, per les famílies.

El fil conductor de l’Acrosport ha estat a través de l’adaptació pròpia d’un conte, representat en forma de teatre i barrejant coreografies acrobàtiques, pels alumnes de l’activitat.

L’Acrosport és més que una pràctica física, tot i que requereix d’habilitats motrius, juntament amb l’elaboració de castells i piràmides humanes, té un pes molt important en relació amb els valors tals com: el respecte, companyerisme, tolerància, diàleg, esforç, coeducació, superació, ajuda, sentit d’equip, etc. A partir d’aquí i amb moltes hores de pràctica, esforç i sentit de grup es pot obtenir aquest fantàstic espectacle.

Blog 4t