Diada de Sant Jordi

23-04-2019

JOCS FLORALS SANT JORDI 2019

Per Sant Jordi, roses, llibres i ... Jocs Florals!!

Tot i coincidir amb el primer dia de trimestre, a la nostra escola, hem viscut la diada de Sant Jordi com mana la tradició. Els pares i mares de l’AMPA, des de ben d’hora al matí, han muntat la seva paradeta amb llibres i roses, que els nens i nenes han anat a visitar amb els seus mestres al llarg de la jornada.

Després, a la tarda, hem celebrat la cerimònia de lliurament de premis als autors dels treballs guanyadors dels Jocs Florals. Al pati de l’escola, ens hem reunit mestres, alumnes i famílies per assistir a l’acte. Uns representants del jurat han anat fent entrega dels premis, consistents en lots de llibres i material escolar, als autors dels treballs guanyadors i també d’un diploma acreditatiu de la participació en el concurs a tots els nens i nenes participants, des de P3 fins a 6è.

Els guanyadors han rebut el premi amb emoció, doncs ningú fins el moment de la celebració de l’acte, no sabia quins eren els alumnes premiats ja que totes les obres estaven signades amb pseudònim.

Enhorabona a tots els guanyadors i a també a tots els participants!

Bona diada de SANT JORDI!!

Sant Jordi 2019